poniedziałek, 9 stycznia 2012

Telefon

Siema.!<3
Trochę  zaniedbałam bloga , ale postaram się to nadrobić; )
Chciałam Wam powiedzieć , że jestem bardzo szczęśliwa w szkole idzie dobrze , najlepszy przyjaciel jest przy mnie i wg jest suuuper i jeszcze dostałam w końcu swój telefon , oddałam go przed świętami a dopiero dzisiaj zadzwonili , że jest zrobiony ;/ No , ale nic bardzo mnie cieszy , że wg jest ; )







Zdjęcia są jakie są , no ale trudno-to jest Nokia c6 , lepszego telefonu nie miałam ;)

A i dziękuuuję bardzo tym osobom  które  komentują bloga i dodają się do obserwatorów , naprawdę bardzo, bardzo , bardzo dziękuję<3
Lece pa ; *

13 komentarzy:

  1. ` ale masz długie pazurki :) fajny telefon . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tez chce telefon taki wysuwany cudownie<3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie się doczekałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze jak jest dobrze :-) Ja jak oddałam mój telefon do naprawy to nadawał się do wyrzucenia... Eh:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny. Nowy numer White Weasel zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne sa nokie . Jednak ja kocham htc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny telefon, ale masakra kiedy Ci go oddali xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny! A tymczasem zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam mieć ten telefon :D
    wbijaj do mnie , nowa notka :>

    OdpowiedzUsuń