sobota, 12 listopada 2011

Sprzątanie

Czesc.!; )
Jejkuu dzisiaj wstałam o 10 i od razu po śniadaniu  musiałam zabrać się za meega sprzątanie , a mój pokój i łazienka nie wyglądały najlepiej , teraz właśnie skończyłam a jest już po 15 ; O obiad przed chwilą zjadłam i teraz idę z pieskiem , a głowa mnie tak boli , że po prostu padam z nóg ; O Mam nadzieje , że jak wrócę z pieskiem to w końcu sobie odpocznę ; ) A teraz pokarze wam co jadłam dzisiaj na śniadanie bo nawet czasu nie miałam by co kol wiek sobie zrobić ! 
 To są oczywiście rogaliki drożdżowe mniam pyszne są ; ))
A jak już powiedziałam o moim piesku to chętnie wam go pokarze ^^



Heh to własnie Maks ; ) 
Dobra ja lecę , później jeszcze zajrzę ; ) paa.

2 komentarze:

  1. faajny piesek.!
    ps. jaka jest szer. Twojego bloga.? potrzebne mi jest do zrobienia nagłówka. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, ten twój Maksiuu.. ! <3
    ;)

    OdpowiedzUsuń