niedziela, 27 listopada 2011

Naszyjnik

Hejo.; )
Wczoraj siedziałam na kompie do 2 w nocy , nie mogłam sie nim nacieszyć ; dd 
Miałam dzisiaj isc na 20 do kina z bratową na sagę zmierzch przed świtem cz.1 ale coś nie wypaliło bo źle sie czuje hmmm... no cóż taki los ;))
A teraz bd się uczyć bo jutro mam test z anglika ; O 
A i jeszcze przy okazji chciałabym wam pokazać mój naszyjnik , pierścionek i bransoletkę; )



to jest naszyjnik ; d



A to pierścionek , efekt nie za dobry ale jest ; ))
 
 
 
 
A to jest moja ukochana bransoletka ^^
 
 Naszyjnik razem z pierścionkiem zamówiłam z Avonu za 50zł , a  bransoletkę  za 56zł z Focusa ze sklepu glitter ; ) 
To ja wracam do nauki ;/
Bay ;))



5 komentarzy:

  1. a bransoletką od W. to się nie pochwaliłaś ;pp

    <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog!

    + zapraszam do mnie drawing-for-you.blogspot.com - rysowanie komputerowe, organizuję LOSOWANIE zobacz co możesz wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bransoletka. Oglądałam juz Breaking Dawn - twilight number 1 . Film jest kiepski , akcji prawie żadnej , film opiera się tylko na pierwszym razie Belli i Edwarda . Zawiódl mnie ten film. Mam nadzieję , że druga część będzie lepsza . Zawszę mówię , że ksiażka jest 1000 razy lepsza od filmu , wiadomo , że scenarzyliści skracają książke i zmieniają teksty ponieważ film trwal by dobe i wszystkich by zanudził . Zdecydowanie stawiam na książki.
    + Bardzo ładna bransoletka , nie obraź się ale pierścionek i naszyjnik - nie moj gust . :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny naszyjnik i bransoletka tez śliczna, słodka :)!

    OdpowiedzUsuń