niedziela, 18 grudnia 2011

Ciuszki ; )

Witam ^^
Nie zaglądałam  tu przez tydzień , a to przez to , że tyle obowiązków święta szkoła itp ; /  Ale nie będę dłużej o tym gadac ; ) Ostatnio pogoda trochę się popsuła , zimno się zrobiło i temperatura spadła o kilka stopni w dół ;O więc postanowiłam zainwestować w coś cieplejszego a m.in. szalik , który bardzo przypał  mi do gustu ^^ Oczywiście jutro jest poniedziałek i tak jak zawsze szykując jakieś ciuchy do szkoły stoję przed szafą i pada pytanie " co by tu fajnego ubrać? "  No właśnie ja już coś wymyśliłam zabrałam się za to nieco wcześniej i coś wyszło , połączyłam mój szalik z bluzką w paski do tego rurki i botki , pewnie jakaś fajna bransoletka nie zaszkodzi ; ))

A o to efekt .! hmm wyszło całkiem całkiem , ale nadal nie jestem przekonana czy jutro w to wskoczyć do szkoły ; /
A wy co o tym myślicie ? ; D

Dobra to ja spadam już , jeszcze tyle nauki ; O 
 Pa ; *

5 komentarzy: