poniedziałek, 26 grudnia 2011

Wieczór filmowy ;)

Witam ponownie^^
Dzisiaj wieczorem dostałam mega lenia i postanowiłam zrobić sobie herbatkę wziąć kilka ciasteczek i oglądnąć coś ciekawego.! Na początek postanowiłam oglądnąć coś przygnębiającego, a mianowicie "Titanic" nie wiem jak to się stało ale nie oglądnęłam wyjątkowo w tym roku przed świętami go , jakoś przegapiłam , więc  dzisiaj sobie oglądnęłam to zrobić. Jak zwykle na końcu pełna łez byłam hah , mam tak zawsze jak go oglądam chociaż już bardzo dużo razy go oglądałam to zawsze nie mogę się powstrzymać od łez i ta muzyka w filmie na końcu <3 Ah cudowne^^


Kocham ten film , jak dla mnie bardzo wzruszający <3


Następny był  bardziej odprężający i taki komediowo-przygodowy ;) 
Film z Seleną Gomez w roli głównej pt. " Monte Carlo" 
Film jest bardzo fajny, przyjemny , miło się go ogląda , moja ocena tego filmu jest 8/9. Jest taki można powiedzieć przewidywalny no , ale ogółem jest spoko ; ))



Na dziś to wszystko; )
Dobranoc ;*

3 komentarze:

  1. tytanika tez jakos przegapilam,a ogladanie go na necie-jakos nie oddaje jego charakteru

    a w tym drugim wystepuje blair z plotkary.<3
    juz sobie zapisalam i moze jutro obejrze;p

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Blair?!?! O nie ale dzaja!
    świetne filmy :)
    Dziękuję za twój komentarz u mnie!
    obserwujemy?
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Titanica. A Monte Carlo bardzo mi się podobało. :)

    OdpowiedzUsuń